Blickle müşteri memnuniyeti anketi 2024
Değerli geri bildirim ve sosyal bağlılık
Blickle Räder+Rollen GmbH u. Co. KG Genel Müdürü Dr. Sarah Blickle-Fenner, “Blickle'de bizim için memnun müşteriler performansımızın ölçütüdür ve aynı zamanda kendimizi sürekli olarak daha da geliştirmek için bir teşviktir” diyerek şirketin müşteri memnuniyetine verdiği önemi vurguluyor. Bu nedenle, müşteri memnuniyeti konusunda temsili ve güvenilir sonuçlar elde etmek amacıyla bu yıl da kapsamlı bir anket gerçekleştirildi.
Çeşitli konularda 10 soru içeren anket Ekim ayı sonunda 19 ülkedeki müşterilere gönderildi. Ankete Avrupa, Kuzey Amerika ve Asya'dan 2.000'den fazla müşteri katıldı; bu da oldukça yüksek bir katılım düzeyine işaret ediyor. Özellikle sevindirici olan ise, genel değerlendirme 1 (çok iyi) ile 6 (yetersiz) arasında bir ölçekte ortalamanın 1,7 olmasıdır. Bu sonuç, örneğin; uzman danışmanlığı, ürün bulunabilirliği ve “Made in Germany” kalitesi gibi yüksek Blickle standartlarının takdir edilmeye devam ettiğini gösteriyor.
Üstün ürün kalitesi ve yeni sosyal girişim
Anket sonuçları bir kez daha “Made in Germany” ürünlerinin kalite ve güvenilirliğinin altını çiziyor: Müşterilerin yüzde 97,1'i ürün kalitesini çok iyi veya iyi olarak değerlendiriyor. Web sitesi/web mağazası, uzman tavsiyesi ve taleplerin hızlı bir şekilde işleme alınması da en yüksek puanları aldı.
Bu yılın en önemli yeniliği, Blickle'nin sosyal sorumluluk girişimi oldu. Her bir ankete katılımcı için 2 Euro UNICEF’e bağışlandı. Verilen 2.000'den fazla yanıt sayesinde, dünya çapında ihtiyacı olan çocuklara önemli bir katkı sağlandı. Dr. Sarah Blickle-Fenner, “Müşterilerimizin bağlılığı sadece Blickle'ye olan güvenlerini göstermekle kalmıyor, aynı zamanda iyi bir amacı da destekliyor - bundan özellikle gurur duyuyoruz” dedi. “Ankete katılan tüm müşterilerimize değerli geri bildirimleri ve destekleri için teşekkür ederiz. Sonuçlar, iyileştirme potansiyelini belirlememize ve hizmetimizi sürekli olarak optimize etmemize yardımcı oluyor.”