Blickle'ye tam not

Uluslararası müşteri memnuniyeti anketi 2018'den pozitif geri bildirim

Ekim 2018'de tekrar düzenlendi: Blickle, müşteri memnuniyeti anketi ile müşterilerin değerlendirmesine tabi tutuldu. İki yılda bir düzenlenen bu anket, Almanya'daki müşterilere ve Blickle şubelerinin müşterilerine iletilmektedir. Katılımcılara, anketi çevrimiçi olarak kolayca doldurabilecekleri bir bağlantı içeren bir e-posta göneriliyor. Şirket, 17 ülkeden birçok katılımcının verdiği yüksek puanlardan yine son derece memnun kaldı.

Katılımcılar, Blickle'nin hangi alanlarda iyi konumlandığı ve hangi optimizasyon potansiyellerinin mevcut olduğu konusunda önemli bilgiler ve notlar sağladı. Bunlar arasında internet görünümü, ofis içi ve ofis dışı satış temsilcisinin sunduğu hizmet veya genel tedarikçi olarak Blickle'ye puan verildi. Ayrıca; ürün bulma, CAD indirme veya internet üzerinden alışveriş gibi web sitesi işlevleri de değerlendirildi.

Genel olarak, 2016 yılında gerçekleştirilen bir önceki ankete kıyasla müşteri puanları daha olumluydu. Özellikle Blickle ürünlerinin kalitesi, teslimat performansı ve şirket içi ve şirket dışı satış temsilcilerinin sunduğu uzman danışmanlık hizmetleri tam not aldı.

Sonuç, şirketin müşteriler için her gün ortaya koyduğu çabanın meyvelerini verdiğini ve müşteri memnuniyetini daha da artırmak için şirketi motive ettiğini göstermektedir.

Blickle, ankete katılan tüm müşterilere içtenlikle teşekkür eder.